Erzurum Valiliği’nden Şap Hastalığına Karşı Aşılama Seferberliği

AJANS DOĞU – Ülkemizde son dönemde görülen Şap hastalığının SAT-1 serotipine karşı alınan tedbirler kapsamında, Erzurum’da çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor.

Erzurum Valiliği tarafından yapılan açıklamada, hastalığın yol açabileceği ölüm ve verim kaybının en düşük seviyede kalması, ayrıca hayvan hareketleri kısıtlamalarının en kısa sürede ortadan kaldırılması amacıyla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin sahada yoğun bir şekilde görev yaptığı vurgulandı.

Açıklamada, “İl Tarım ve Orman Müdürlüğümüz tüm birimleriyle, mesai mefhumu gözetmeksizin aşılama çalışmalarını sürdürmektedir. Yetiştiricilerimizin bu süreçte duyarlı olmaları ve ekiplerimizle iş birliği yapmaları büyük önem arz etmektedir” ifadelerine yer verildi.