Büyükşehir Belediyesi’nde halk günü: Vatandaşların talepleri dinlendi
AJANS DOĞU – Erzurum Büyükşehir Belediyesi, her hafta düzenlenen Halk Günü programı kapsamında vatandaşlarla bir araya gelmeye devam ediyor. Programda hemşehrilerin talep, öneri ve beklentileri dinlenirken, iletilen konuların çözümüne yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.

Büyükşehir Belediyesi tarafından gerçekleştirilen Halk Günü buluşmalarında, vatandaş odaklı hizmet anlayışı doğrultusunda doğrudan iletişim kurulması ve sorunların yerinde tespit edilerek çözüme kavuşturulması hedefleniyor.

Belediyeden yapılan açıklamada, her hafta düzenli olarak gerçekleştirilen program sayesinde vatandaşların görüş ve önerilerinin belediye hizmetlerine yön verdiği belirtilerek şu ifadelere yer verildi:

“Her hafta gerçekleştirdiğimiz Halk Günü vesilesiyle hemşehrilerimizin istek ve taleplerini dinliyor, sorunların çözümü için birlik ve beraberlik içinde istişarelerde bulunuyoruz. Kadim şehrimiz için daha güzel yarınlar inşa etmeye devam edeceğiz.”
